Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Πασχαλινές κάρτες

Καλημέρα!

Όπως σας είχα υποσχεθεί ήρθαν ακόμα κάποιες δημιουργίες μου scrapbook! Σήμερα λοιπόν θα κάνω ένα ακόμα μικρό διάλειμμα απο τα κοσμήματα για να σας δείξω μερικές Πασχαλινές καρτούλες που ετοίμασα!






Για τη δημιουργία τους χρησιμοποίησα μερικές σελίδες απο το Πασχαλινό πρότυπο του My Memories Software. Στις σελίδες αυτές έκανα κάποιες αλλαγές παίζοντας με διάφορα σχήματα και σχέδια χαρτιών, μετακινώντας αντικείμενα και διαγράφοντας κάποια στοιχεία, προσθέτοντας και το ανάλογο Πασχαλινό μήνυμα!!! Ελπίζω να σας αρέσουν!!!

Να σας υπενθυμίσω οτι ο διαγωνισμός για να κερδίσετε ενα δωρεάν download του προγράμματος ισχύει ακόμα και όσοι και όσες απο εσάς θέλετε μπορείτε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας εδώ!!!

Φιλάκια πολλά σε όλους και να έχετε ενα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!

21 σχόλια:

syros2js είπε...

Μπράβο, Σπυριδούλα μου!!!
Άκρως Πασχαλινές οι καρτούλες σου!!!
Πολύ όμορφα χρώματα κ' χαρούμενα!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Φιλάκιααα!!!

vivi ka είπε...

Σπυριδούλα μου τι χαρούμενες και φωτεινές καρτούλες είναι αυτές! Πολύ μου άρεσαν!
Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!!

Giota Exairetico είπε...

Καλησπέρα Σπυριδούλα!!!Πάρα πολύ όμορφες, προσεγμένες και με ωραίο γούστο οι Πασχαλινές καρτούλες σου! Θα μπω να δω και τον διαγωνισμό! Φιλάκια και Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mα τι χαριτωμένες που είναι!!
Πανέμορφες, πασχαλινές και πολύ χαρούμενες!
Καλό Σαββατοκύριακο Σπυριδούλα, φιλιά!

Sheena Dimitriou είπε...

Μπήκαμε όλοι στο κλίμα!! Άκρως πασχαλιάτικα και όμορφα. Φιλιά!

Sheena Dimitriou είπε...

Μπήκαμε όλοι στο κλίμα. Άκρως πασχαλιάτικα και όμορφα. Φιλιά:)

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ 'ομορφες
Φιλάκια ...

nikol είπε...

Α Σπυριδούλα θαύματα κάνουν τα χεράκια σου , είναι τόσο όμορφες .
Μπράβο σου , φιλάκια καλό Σ/Κ

DIMI είπε...

Τί πανέμορφες καί πολύ χαριτώμενες οι πασχαλινές σου καρτούλες,Σπυριδούλα μου!!Μπράβο σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

κορδονέτο είπε...

Σπυριδούλα,εκτός από ωραία κοσμήματα κάνεις και υπέροχες καρτούλες.Φιλάκια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ όμορφες

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Marsia Bramucci είπε...

Σπυριδούλα μου, πολύ μου άρεσουν οι καρτούλες σου.. είδικά η πρώτη είναι σκέτη γλύκα... Σου εύχομαι μια πολύ καληνύχτα.. Πολλά φιλιά..

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πολύ χαρούμενες,Σπυριδούλα!
Εγω για το Scrapbooking,έχω πλήρη μεσάνυχτα,αυτό που βλέπω όμως μ αρέσει πολύ
Φιλάκια

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφη δουλειά!!! Φιλάκια!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Σπυριδούλα μου πιστεύω ότι οι καρτούλες σου θα είναι πολύ πιο όμορφες όταν θα τις κρατάνε κάποιοι στα χέρια τους μαζί με τις ευχές σου.Φιλάκια και καλή συνέχεια.

Demi Mist είπε...

Πολύ ωραίες!
Έρχεται και το Πάσχα!

Pepi είπε...

Χαριτωμένες οι πασχαλινές καρτούλες σου, Σπυριδούλα! Καλή συνέχεια να'χεις στις δημιουργίες σου!

Unknown είπε...

α Σπυριδούλα!!!Πάρα πολύ όμορφες είναι!!!!!!!!!!!!!!!Μου αρέσει πάρα πολύ η δεύτερη με το καρότσι-)))
Και εγώ με πασχαλινά ασχολούμαι-)))
πολλά φιλιά

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Είσαι κούκλα Σπυριδούλα και εσύ και οι καρτούλες σου!!!! Η πρώτη μου άρεσε πολυ με τα ροζ-μωβ.
Αχ μυρίζει Πάσχα!!!!

vasolefk είπε...

kalispera panemwrfes kartoyles kai ta koliedakia telia mprabw filia...