Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Bραχιολάκια ροζάρια




Η νέα καλοκαιρινή μόδα ειναι τα βραχιολάκια ροζάρια. Αυτά που έφτιαξα είναι σε μπλέ χρώμα, unisex, με προσαρμοζόμενο μέγεθος.

Αυτά τα βραχιολάκια λέγετε οτι χαρίζουν προστασία και φέρνουν καλή τύχη. Το κάθε χρώμα έχει ένα νόημα. Το σκούρο μπλε συμβολίζει τη γνώση και την αυτοπεποίθηση.

Είναι αρκετά εύκολα στην κατασκευή τους και αρκετά οικονομικά. Οδηγίες για το πως να φτιάξετε παρόμοια βραχιολάκια μπορείτε να δείτε ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.
http://www.youtube.com/watch?v=84rWOndHrok&feature=related

31 σχόλια:

Stella's Κουζινομπερδέματα είπε...

Πολύ όμορφα τα ροζάρια σου Σπυριδούλα μου.
Φιλιά.

Unknown είπε...

Καλησπέρα Σπυριδούλα!!!Πολύ όμορφα τα Decenarios σου! Σκεφτόμουν εδώ και αρκετό καιρό να τα φτιάξω, αλλά δεν βρήκα τον χρόνο! Βλέποντας όμως τι όμορφο που βγήκε το δικό σου λέω να δοκιμάσω να τα φτιάξω! Μ' αρέσει και η φιλοσοφία που κρύβεται πίσω τους, όπως και το γεγονός ότι κάθε χρώμα συμβολίζει κάτι διαφορετικό!

Ευτυχία είπε...

ΦΤΙΆΧΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα!!!και όμορφο χρώμα!!μπράβο που φτιάχνεις κάθε λογής κοσμηματάκια!!!!φιλιά πολλά!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μπράβο βρε Σπυριδούλα, πολύ όμορφα και το χρώμα καλοκαιρινό. Θα δοκιμάσω κι εγώ. Τι κλωστή χρησιμοποιείς;

anna είπε...

Είναι πολύ ωραία και το χρώμα τους εκπληκτικό!!!!Χαίρομαι που έβαλες το σύνδεσμο,μ'ενδιαφέρει.Φιλάκια.

SPYRIDOULA είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα καλά σας λόγια!όσες το δοκμάσετε καλή επιτυχία!
Κατερινάκι χρησιμοποιώ νάυλον κλωστή γιατί μου αρέσει καλύτερα το τελικό αποτέλεσμα απο ότι με άλλες κλωστές.

Unknown είπε...

πολύ όμορφα!!
ευχαριστούμε για το link^^

Taelia88 είπε...

Πάρα πολύ όμορφα είναι!! Σε ευχαριστούμε πολύ για τον σύνδεσμο σχετικά με το πως φτιάχνονται! Μου αρέσει ιδιαίτερα το ότι το κάθε χρώμα έχει και διαφορετική σημασία!! Φιλάκια!

alex είπε...

ΕΙΔΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ(ΡΟΖΑΡΙΑ) ΣΟΥ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ... ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ...ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Η ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ!!!!ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΜΑΚΡΑΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΜΟΥ.ΕΙΧΑ ΠΛΕΞΕΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΜΕ ΚΗΡΟΚΛΩΣΤΗ....ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

Unknown είπε...

Γειά σου και από μένα-)))πάρα πολύ όμορφα τα ροζάρια σου,και γενικά όλα αυτά που φτιάχνεις εδώ-)))))

Eleni είπε...

Σπυριδούλα μου πάρα πολύ όμορφα, μπράβο!!!
Φιλάκια!!!

purpleleath είπε...

Τέλεια είναι, Σπυριδούλα μου!!! Σ' ευχαριστούμε για τον σύνδεσμο! Φιλάκια

Αναστασία είπε...

Είναι υπέροχα! Κρατάω τον σύνδεσμο... Ευχαριστώ πολύ!!!

Βίκυ είπε...

Πάρα πολύ όμορφα!Ευχαριστούμε και για την παραπομπή!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!! ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

maria είπε...

Σπυριδούλα μου, πολύ όμορφα τα ροζάρια σου, όπως πάντα καλόγουστες και πρωτότυπες δημιουργίες.
φιλιά

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Χρώμα καταπληκτικό κι ελληνικότατο!

celiabe είπε...

hERMOSO BLOG!!SALUDOS CELIA

Annuk είπε...

How lovely! The color of the sea! Wonderful bracelets!!!
Filakia!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Μ' αρέσει πολύ-πολύ το χρώμα που έχεις επιλέξει!! Φιλάκια!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Τα προτείνουν και για μαρτυρικά στις βαφτίσεις!

Pepi είπε...

Ολα είναι υπέροχα! Και το σχέδιο και το χρωμα! Μπράβο, δημιουργική Σπυριδούλα! Να'σαι πάντα καλά!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

πολύ όμορφα. ευχαριστούμε και για τις οδηγίες

Elena είπε...

Είναι φανταστικά Σπυριδούλα μου και έχουν και τ'αγαπημένο μου χρώμα!! Σ'ευχαριστούμε για τις οδηγίες... ελπίζω να καταφέρω να το φτιάξω!!! Φιλάκια!

Angelique είπε...

Όμορφα φαίνονται!! Έχουν το τέλειο μπλε χρώμα!!
Θα μπω να δω τις οδηγίες!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Eίναι πολύ όμορφα.Το χρώμα τους είναι καταπληκτικό.Ευχαριστούμε που μας δίνεις τον σύνδεσμο.

Demi είπε...

Τι ομορφα που τα έφτιαξες και το χρωμα τους το λατρεύω!!μπράβο και ευχαριστώ για το λινκ με τις οδηγίες!

kallianira είπε...

Πολύ όμορφα και σε υπέροχο καλοκαιρινό χρώμα!!!!

mollymell είπε...

Hello, and welcome to Casa de Retalhos.

Your jewelry is very beautiful.

el.mar είπε...

Α τα είδα και εγώ,πράγματι η νέα μόδα...και τα δικά σου πολύ ωραία!!! Ευχαριστούμε για το σύνδεσμο,ε σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!
Φιλάκια!!!!!