Καλησπέρα σε όλους!!!
Η έκθεση που έγινε στις 11-14 Δεκεμβρίου στην Πολιτεία, με χειροποίητες δημιουργίες και μικροδώρα έλαβε τέλος και θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ όλους εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας!!! Χάρηκα πολύ που σας είδα εκεί, αλλά ευχαριστώ πολύ και όλες εσάς που μας στείλατε τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση!!! Να είστε όλοι καλά!!!
Μερικές φωτογραφίες της συμμετοχής μου με χειροποίητα κοσμήματα και οριγκάμι!!!
