Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Καλό μήνα με δημιουργίες και ενα όμορφο δώρο!

Καλησπέρα! Καλό μήνα φίλοι μου με υγεία και χαρά!
Σήμερα θα σας δείξω κάποιες δημιουργίες μου και ενα όμορφο καρτο-στολίδι που έλαβα πρόσφατα από μια φίλη!



Κολιέ με Αχάτη,γυάλινες χάντρες,συνθετικά στοιχεία και κηροκλωστή.




Κολιέ απο συνθετικές χάντρες και κηροκλωστή,με κύριο διακοσμητικό μια μεταλλική αράχνη πάνω στον ιστό της που είναι στολισμένος με 3 φτερά.





Σκουλαρίκια με συνθετικές χάντρες,μεταλλικά στοιχεία,ντίζα και γάντζους από ασήμι 925°





Σκουλαρίκια με συνθετικές και γυάλινες χάντρες,μεταλλικά στοιχεία,ντίζα και γάντζους από ασήμι 925°





Βραχιόλι με συνθετικές χάντρες,καρδιά από πολυμερικό πηλό στο κέντρο και μπεζ κηροκλωστή.






Δετό βραχιόλι με συνθετικές χάντρες και κηροκλωστή.

Ακόμη θα ήθελα να ευχαριστήσω και την φίλη Γιάννα με τα υπέροχα μπλόγκ Syros2js Events και Syros 2j's για την πολύ όμορφη χειροποίητη κάρτα - στολίδι που μου έστειλε,φτιαγμένη απο τα χεράκια της!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννα μου, να είσαι πάντα καλά,χαρούμενη και δημιουργική!!!




11 σχόλια:

Anna είπε...

Beautiful !!!
Anna

SPYRIDOULA είπε...

Anna thank you my friend!

Tante Kiki είπε...

Υπέροχο!!!
Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
Να χαρείς και την ξεχωριστή καρτούλα της Γιάννας.
Φιλιά και καλό μήνα!

Kiki Aposeki είπε...

Πάντα όμορφα τα κοσμήματά σου Σπυριδούλα μου!!Καλό μήνα και καλή συνέχεια!!!

SPYRIDOULA είπε...

-Tante Kiki καλησπέρα,σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή εβδομάδα!

-Funky Monkey σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά! Φιλιά και καλό μήνα και απο εμένα!

-Kiki Aposeki σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλη μου! Καλό μήνα και απο εμένα και καλή δημιουργική συνέχεια!

el.mar είπε...

Τι γλυκούλικα που είναι Σπυριδούλα μου!!!! Ωραιότατη και η καρτούλα-στολίδι!!! Έχουμε μπει για τα καλά στο κλίμα των γιορτών!!! Σε φιλώ!!!

syros2js είπε...

Ω, αγάπη μου!!!!
Καλά, άσε το στολίδι μου, δεν είναι να το σχολιάσω!!!
Ας μείνω στο πόσο θαυμάσια είναι για μια ακόμη φορά τα κοσμήματά σου!!!
Μπράβο, Σπυριδούλα μου!!! Είσαι χρυσό πλάσμα!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, κούκλα μου!!!

SPYRIDOULA είπε...

-el.mar σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου για τα καλά σου λόγια χαίρομαι που σου αρέσουν! Καλές γιορτές και πολλά φιλάκια!


-syros2js σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιάννα μου απο καρδιάς για τα όμορφα λόγια σου και για την τόσο υπέροχη κάρτα στολίδι! Να είσαι πάντα καλά φίλη μου! Πολλά φιλάκια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αστεράτη φίλη τι κάνεις;... Σού εύχομαι χρόνια πολλα και καλά!!! Καλές δημιουργίες... και αγάπη...

Καλά Χριστούγεννα!!!!

SPYRIDOULA είπε...

-Paraskevi Lamprini M. καλά είμαι φίλη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Χρόνια πολλά και καλές γιορτές και σε εσένα και καλά Χριστούγεννα!