Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα οριγκάμι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα οριγκάμι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Σκουλαρίκια origami lucky stars σε μωβ χρώμα!

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!

Άλλο ενα ζευγάρι σκουλαρίκια με αστεράκια καλής τύχης για τα οποία σας είχα μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση μου εδω!
Αυτή τη φορά σε μωβ χρώμα με τουρτίτσες και αρκουδάκια! Με αυτό θα συμμετάσχω στον 2ο μωβ διαγωνισμό που διοργανώνει το Κατερινάκι στο υπέροχο μπλόγκ της!


Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Σκουλαρίκια origami lucky stars!

Καλημέρα!
Τελευταία αποφάσισα να συνδυάσω τα οριγκάμι μου με το κόσμημα έτσι λοπόν ξεκίνησα να φτιάχνω σκουλαρίκια!
Τα αστεράκια που έφτιαξα για αυτά τα σκουλαρίκια ονομάζονται origami lucky stars ή αστεράκια καλής τύχης και είναι φτιαγμένα με τη μέθοδο οριγκάμι, ή αλλιώς χαρτοδιπλωτική. Περισσότερα για τα οριγκάμι και τα συγκεκριμένα αστεράκια μπορείτε να δείτε στο άλλο μου μπλόγκ το my origami.


Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Εντυπώσεις απο το bazaar!!!

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!!!

Το 2o ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΒΑΖΑΑR έλαβε τέλος και θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ όλες τις φίλες που μας τιμήσατε με την παρουσία σας, χάρηκα τόσο που σας είδα εκεί, αλλά και όλες εσάς που μας στείλατε τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Απο το bazaar  έμεινα με πάρα πολύ όμορφες εντυπώσεις! Αν και στην αρχή δεν με ενθουσίασε ο χώρος γιατί ήταν χωρισμένος σε διάφορες αίθουσες, το κλίμα που επικρατούσε ήταν πάρα πολύ ευχάριστο, εορταστικό, και περάσαμε υπέροχα!!!

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

2o ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΒΑΖΑΑR, 23 και 24 Φεβρουαρίου 2013


Σας προσκαλώ με μεγάλη μου χαρά να ρθείτε στο 2o ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ bazaar που θα συμμετέχω σήμερα και αύριο με  οριγκάμι! Βαζάκια και μπουκάλια γεμάτα με πολύχρωμα αστέρια, καρδιές και fortune cookies θα βρίσκονται εκεί αυτές τις δυο μέρες!


Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα!!!

Χθές έφτασε το δωράκι που μου έστειλε η φίλη Μαρία Ελενα για τη συμμετοχή μου στην ψηφοφορία που είχε κάνει στο υπέροχο μπλόγκ της Μαρία Έλενα δημιουργίες που είναι γεμάτο απο τις πολύ όμορφες δημιουργιές της!!!!
Είναι αυτή η πανέμορφη καρφίτσα μαζί με μια υπέροχη καρτούλα!!!