Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!
Άλλο ενα ζευγάρι σκουλαρίκια με αστεράκια καλής τύχης για τα οποία σας είχα μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση μου εδω!
Αυτή τη φορά σε μωβ χρώμα με τουρτίτσες και αρκουδάκια! Με αυτό θα συμμετάσχω στον 2ο μωβ διαγωνισμό που διοργανώνει το Κατερινάκι στο υπέροχο μπλόγκ της!
Άλλο ενα ζευγάρι σκουλαρίκια με αστεράκια καλής τύχης για τα οποία σας είχα μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση μου εδω!
Αυτή τη φορά σε μωβ χρώμα με τουρτίτσες και αρκουδάκια! Με αυτό θα συμμετάσχω στον 2ο μωβ διαγωνισμό που διοργανώνει το Κατερινάκι στο υπέροχο μπλόγκ της!