Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Βραχιόλια σε διάφορα χρώματα και ενα όμορφο δώρο!

Καλησπέρα! Καλές γιορτές φίλοι και φίλες μου!





Βραχιόλι με λευκές χάντρες,σομόν μαργαριτάρια και σταυρό από Χαολίτη περασμένα σε ντίζα με μεταλλικό κούμπωμα.




Δετό βραχιόλι με συνθετικές χάντρες περασμένες σε πράσινη κηροκλωστή.





Βραχιόλι με μπεζ κηροκλωστή και συνθετικές χάντρες.




Βραχιόλι με πράσινες συνθετικές χάντρες περασμένες σε κηροκλωστή.




Βραχιόλι με ξύλινες χάντρες περασμένες σε πράσινη κηροκλωστή και μια συνθετική χάντρα στο κέντρο.




Δετό βραχιόλι με γυάλινες,συνθετικές χάντρες σε διάφορα χρώματα και μπεζ κηροκλωστή


Σήμερα έλαβα και ένα απρόσμενο δώρο! Από την φίλη Μαρία Έλενα με τα υπέροχα blog Μαρία Έλενα και Γλυκιά ζωή,αυτό το πολύ όμορφο χειροποίητο γούρι για το 2017 και μια κάρτα με ευχές! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία Έλενα,να είσαι πάντα καλά!!!! 



4 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα.
Χαίρομαι που σου άρεσε η καρτούλα μου και το γούρι μου.
Φιλάκια ...

Anna είπε...

Superbe !!!
Anna

SPYRIDOULA είπε...

-Μαρία Έλενα σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλη μου ήταν πανέμορφα αυτά που μου έστειλες,εύχομαι να έχεις πάντα έμπνευση και δημιουργικότητα,καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε εσένα και τους δικούς σου!

-Anna thank you my dear friend,Merry Christmas and best wishes for the New Year!

Mia είπε...

Πανέμορφα!!!