Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Μενταγιόν απο πολυμερικό πηλό σε διάφορα σχέδια

Καλημέρα!!!

Μετά απο μια μικρή απουσία είμαι και πάλι κοντά σας!!!
Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά, να είστε όλοι καλά και να περάσατε υπέροχα τις γιορτές!!!

Φέτος ο τρόπος λειτουργίας αυτού του μπλόγκ αλλάζει.Οι αναρτήσεις μου θα γίνονται μια φορά το μήνα όπου θα σας δείχνω διάφορα νέα κοσμήματα όλα σε μια ανάρτηση!!!
Έτσι λοιπόν για την πρώτη ανάρτηση του 2014  επέλεξα να σας δείξω μερικές νέες δημιουργίες μου με πολυμερικό πηλό,διάφορα μενταγιονάκια που έφτιαξα!!!


Μενταγιόν απο πολυμερικό πηλό με μωβ πατουσίτσα σε κόκκινο φόντο περασμένο σε βαμβακερή κλωστή.





Μενταγιόν απο πολυμερικό πηλό με μανιταράκι περασμένο σε βαμβακερή κλωστή.



Μενταγιόν απο πολυμερικό πηλό με παραμυθένιο σπιτάκι περασμένο σε βαμβακερή κλωστή.




Μενταγιόν απο πολυμερικό πηλό με τετράφυλλο τριφύλλι περασμένο σε βαμβακερή κλωστή.




Μενταγιόν απο πολυμερικό πηλό με καρδιά σε πράσινο χρώμα με λιλά τριανταφυλλάκι περασμένη σε βαμβακερή κλωστή.




Μενταγιόν απο πολυμερικό πηλό με δεντράκι περασμένο σε βαμβακερή κλωστή.

Αυτά για σήμερα!!! Θα τα πούμε τον επόμενο μήνα!!! Φιλάκια πολλά!!!

18 σχόλια:

Pinelia είπε...

Μπράβο Σπυριδουλίτσα μου!Όλα ένα κι ένα!Μου άρεσε το πρώτο με την πατούσα,μιας και είμαι και σκυλομάνα!:-) Φιλιά!

syros2js είπε...

Μια φορά το μήνα??? (Πωπω! Σαν τα μούτρα μου σε έκανα κι εσένα!!)
;-) χαχα!!
Πολύ όμορφα είναι όλα, κοριτσάκι μου!!!
Ειδικά η πατουσίτσα και το μανιταράκι με ξετρέλαναν!!!
Να έχεις μια υπέροχη χρονιά!!!
Σε φιλώ πολύύύύύύ-πολύύύύύύ!!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

<3

CREATIVE KHADIJA είπε...

too good.. nice!

Δημιουργία είπε...

Καλή χρονιά να έχεις με όμορφες δημιουργίες. Τα μενταγιόν σου παραμυθένια.

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφα! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις και ραντεβού τον επόμενο μήνα!
Φιλιά!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πολύ όμορφα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή χρονιά Σπυριδούλα μου!!
Ολα πανέμορφα τα έφτιαξες!
Φιλιά!

Σοφία είπε...

Πολύ γλυκά !!!
Καλή χρονιά Σπυριδούλα μου !!

Μαρία Έλενα είπε...

Όλα είναι πολύ όμορφα.
Καλή χρονιά να έχεις.
Φιλάκια ...

nikol είπε...

Μια φορά το μήνα ε, σαν τη Γιάννα .
Ομορφα όλα σου και περιμένουμε τον άλλο μήνα
Τα φιλιά μου

Daphnofila art jewelry είπε...

Οι δημιουργίες σου με τον πηλό είναι πάντοτε πανέμορφες!!!! Το μανιταράκι και το δεντράκι τα λάτρεψα!!!! Κάθε μήνα θα τα λέμε; Αχ αυτός ο χρόνος ο τόσο πολύτιμος!!!! Σε ένα μήνα λοιπόν με νέες όμορφες δημιουργίες σου. Φιλιά πολλά!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλή χρονιά με υγεία κ αγάπη..καλωστην.. αφού έτσι σκέφτηκες , άρα έτσι σε βολεύει μια φορά το μήνα...θα περιμενουμε να βλέπουμε όλα μαζί τα όμορφα που θα φτιάχνεις..όμορφα όλα τα κολιεδάκια σου

Pepi είπε...

Ομορφα τα κολιεδάκια σου, Σπυριδούλα! Ραντεβού τον άλλο μήνα, λοιπόν!! Μέχρι τότε, να'σαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!!

vivi ka είπε...

Καλή Χρονιά Σπυριδούλα μου!! Όμορφα όλα και λάτρεψα το μανιτάρι!! Φιλάκια πολλά!!

Fotini Kouzoumi είπε...

Καλη και ομορφη χρονια Σπυριδουλα μου!!!!
Τι όμορφο κολιέ!!! Σου ευχομαι να εισαι τοσο δημιουργικη και τη νεα χρονια!!!! Φιλάκια!!!!

Sofi είπε...

Τρελάθηκα με το μανιτάρι!!! και τα υπόλοιπα όμως δεν πάνε πίσω! Φιλάκια πολλά

SPYRIDOULA είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλες για τα όμορφα σχόλια σας!!! Φιλιά!!!