Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Βραχιόλια σε διάφορα χρώματα και σχέδια

Δετό βραχιόλι πλεγμένο με την τεχνική του μακραμέ με μωβ κηροκλωστή, που μπορεί να φορεθεί στο χέρι ή στο πόδι. Οι κόκκινες χάντρες του είναι πλαστικές και η κεντρική χάντρα ξύλινη.



Βραχιόλι με γυάλινες και συνθετικές χάντρες, κορδέλες σε γαλάζιο και μωβ, καφέ κηροκλωστή και μεταλλικό κούμπωμα.


Βραχιόλι με μπλέ και γαλάζιες χάντρες, πράσινη κηροκλωστή και μεταλλικό κούμπωμα.


Βραχιόλι με ξύλινες, και συνθετικές χάντρες, μπέζ και πράσινη κηροκλωστή και μεταλλικό κούμπωμα.


Πολύχρωμο βραχιόλι με πλαστικές χάντρες, μπέζ και πράσινη κηροκλωστή, δετό που μπορεί να φορεθεί στο χέρι ή στο πόδι.


Βραχιόλι πλεγμένο απο γαλάζια και κίτρινη βαμβακερή κλωστή  και ενα γαλάζιο κουμπί στο κλείσιμο.


Βραχιόλι πλεγμένο με την τεχνική του μακραμέ, με συνθετικές χάντρες, καφέ κηροκλωστή και μεταλλικό κούμπωμα.


Βραχιόλι με συνθετικές χάντρες, μεταλλικά γιν γιάνγκ, άσπρη κορδέλα,μαύρη κηροκλωστή και μεταλλικό κούμπωμα.

9 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ειναι ολα πανεμορφα!
και με χρωματα που σου φτιαχνουν τη διαθεση!

καλο βραδυ φιλη μου!

syros2js είπε...

Σπυριδούλα μου, έχω την αίσθηση πως έχεις δημιουργήσει κοσμήματα για κάθε εποχή του έτους! Και εννοείται πως τα έχεις κάνει όλα sssssssuper!!!
Εξαιρετικά είναι! Ειδικά το τελευταίο... wow!!!
Να είσαι καλά πάντα, κορίτσι μου!
Καλή συνέχεια!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Pepi είπε...

Είναι πανέμορφα τα βραχιολάκια σου, Σπυριδούλα!! Γεια στα χεράκια σου!!

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πολύ όμορφα τα βραχιόλια.
Φιλάκια ...

Selcouth είπε...

Πολύ ωραία Σπυριδούλα μου! Ειδικά το δεύτερο μου άρεσε πάρα πολύ!
Γεια στα χέρια σου!
Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

Φένια είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου , όμορφα βραχιολάκια νεανικά και Ανοιξιάτικα!

Sofi είπε...

Πολύχρωμα, ανοιξιάτικα, να σου φτιάχνουν τη διάθεση!! Καλημέρα, φιλάκια!

Faidra είπε...

Καλημερα Σπυριδουλα!
Καλοδουλεμενα και ανοιξιατικα τα βραχιολακαι σου!
Καλο τριημερο!
Πολλα φιλια!