Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Φωτογραφίες από τη συμμετοχή μου στην έκθεση με χειροποίητες δημιουργίες και μικροδώρα!!!

Καλησπέρα σε όλους!!!

Η έκθεση που έγινε στις 11-14 Δεκεμβρίου στην Πολιτεία, με χειροποίητες δημιουργίες και μικροδώρα έλαβε τέλος και θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ όλους εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας!!! Χάρηκα πολύ που σας είδα εκεί, αλλά ευχαριστώ πολύ και όλες εσάς που μας στείλατε τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση!!! Να είστε όλοι καλά!!!

Μερικές φωτογραφίες της συμμετοχής μου με χειροποίητα κοσμήματα και οριγκάμι!!!











5 σχόλια:

syros2js είπε...

Μπράβο, κοριτσάκι μου!!!
Γέμισε η οθόνη ομορφιές!!!
Σε φιλώ πολύύύύ και σου στέλνω τις πιο γλυκές ευχές μου για καλές γιορτές!
ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

SPYRIDOULA είπε...

-syros2js σε ευχαριστώ πολύ από την καρδιά μου για το όμορφο σχόλιο σου!!!Καλές γιορτές και σε εσάς, με αγάπη, υγεία και ευτυχία, να περάσετε υπέροχα!!! Φιλάκια πολλά!!!!

Funky Monkey είπε...

Τι ωραία! Μπράβο, Σπυριδούλα μου και πάντα τέτοια!
Καλές γιορτές σου εύχομαι, με υγεία και χαρά! Φιλιά!

Kiki Aposeki είπε...

Σπυριδούλα μου είμαι σίγουρη πως η έκθεση θα πήγε τέλεια!!! Πάντα τα καλύτερα σου εύχομαι!!! Καλές γιορτές με υγεία και έμπνευση!!!Φιλιά!!!

SPYRIDOULA είπε...

-Funky Monkey σε ευχαριστώ πολύ!!!Καλές γιορτές και σε εσένα με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!Φιλάκια πολλά!!!
Καλές γιορτές σου εύχομαι, με υγεία και χαρά! Φιλιά!

-Kiki Aposeki σε ευχαριστώ πολύ!!!Και σε εσένα εύχομαι ότι καλύτερο, καλές γιορτές με υγεία,αγάπη και ευημερία!!!Φιλάκια πολλά!!!