Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Έκθεση με χειροποίητες δημιουργίες και μικροδώρα 11 έως 14 Δεκεμβρίου 2015


Σας προσκαλώ με μεγάλη μου χαρά να έρθετε στην έκθεση με χειροποίητες δημιουργίες και μικροδώρα όπου θα συμμετέχω με τα κοσμήματα μου, ανάμεσα σε άλλους δημιουργούς.
Από 11 έως 14 Δεκεμβρίου 2015 .
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/12 ώρες 18.00 εως 20.00
ΣΑΒΒΑΤΟ 12/12 ώρες 11.30 εως 14.30 και 18 έως 23.30
ΚΥΡΙΑΚΗ 13/12 ώρες 11.30 εως 14.30 και 18 έως 20.00
ΔΕΥΤΕΡΑ 14/12 ώρες 17.00 έως 20.00

ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1) Την Παρασκευή 11-12 ώρα 20.00 έχει παρουσίαση Βιβλίου του Θανάση Σκρουμπέλου "Η κόρη του Οιδίποδα"
2) Το Σάββατο 12-12 ώρα 21.30 μουσική βραδιά με το σχήμα "Μ΄΄antara" σε ένα ανατρεπτικό live με δόσεις παλιού καλού λαϊκού τραγουδιού σε jazz swing ρυθμούς κι όχι μόνο...
μην λείψει κανείς....

"πολιτεια" Χώρος γνώσης και πολιτισμού στην Ακαδημία Πλάτωνος (Μοναστηρίου 136, Ακαδημία Πλάτωνος,
τηλ. 2105120650



12 σχόλια:

syros2js είπε...

Αχ, τί ωραία! Να περάσετε όμορφα και να γεμίσετε με κόσμο!!!
Κάθε επιτυχία, κοριτσάκι μου!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλή επιτυχία κορίτσι μου!
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

Μαρία Έλενα είπε...

Καλή επιτυχία Σπυριδούλα
Φιλάκια ...

SPYRIDOULA είπε...

-syros2js
-Ελένη Φλογερά
-Μαρία Έλενα
Σας ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου!!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο και από εμένα!!!!!!!

Δημιουργία είπε...

Καλή επιτυχία!

Elenfly είπε...

Καλή επιτυχία!Θα προσπαθήσω να περάσω!φιλιά!

SPYRIDOULA είπε...

-Δημιουργία ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια!!!
-Helen Z. σε ευχαριστώ πολύ!!! Αν έρθεις θα χαρώ να τα πούμε από κοντά!!!! Φιλιά!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

Καλή επιτυχία να έχετε όλοι οι συμμετέχοντες!
Καλή βδομάδα!
φιλιά :)

Kiki Aposeki είπε...

Καλή επιτυχία Σπυριδούλα μου!!!Να περάσετε πολύ όμορφα και πάντα τέτοια!!!Φιλιά πολλά!!!

Tante Kiki είπε...

Τί ωραία!!! Μακάρι να ήμουν στην Αθήνα... θα ερχόμουν σίγουρα!! Καλή επιτυχία!!!
Φιλιά!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλή επιτυχία!!! Σε όλους!!!
και...
Σπυριδούλα μου... Χρονια πολλά και καλά!! Με δημιουργίες όμορφες...με υγεία!!

SPYRIDOULA είπε...

-Pela ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα και σε εσένα φιλάκια!:)
-Kiki Aposeki σε ευχαριστώ πολύ!Ήδη αυτές τις μέρες περάσαμε όμορφα!Να είσαι καλά φιλάκια!
-Tante Kiki σε ευχαριστώ πολύ!!! Στην επόμενη έκθεση ίσως είσαι και μπορέσεις να έρθεις!Φιλιά!
-Paraskevi Lamprini M. σε ευχαριστώ πολύ!Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!