Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Η κλήρωση και ενα βραβείο


Καλό μήνα σε όλους!!! Έφτασε λοιπόν η μέρα της κλήρωσης!!!
Συμμετείχατε οι εξής 69:

1.ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET
2.Ελένη Φλογερά
3.el.mar
4.showgirl

5.Το σεντούκι με τις... ζαβολιές!
6.Anama Lily
7.Μαρία
8.Το Μαγαζάκι της Χαράς
9.Μαντρίνα
10.ΕΛΕΝΑ
11.Χρυσούλα
12.Sophie
13.Anna
14.Onirokosmos
15.Helene
16.debgoud
17.Βίκυ
18.Fan
19.erinaki:))
20.purpleleath
21.Taelia
22.christinaD
23.Aθηνά
24.MaRia'S LiFeTiMe
25.Leviathan
26.basiliki
27.ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ
28.Annuk
29.beauty str
30.EvaG
31.Στέλλας Κουζινομπερδέματα
32.Giota Gkrin
33.Ειρήνη Ε.
34.ΕΛΕΝΗ
35.χρυσάνθη
36.Ελμιράκι
37.Pepi
38.Χρυσούλα Μαυροπούλου
39.Xeirotexnia-Kosmima
40.anna
41.Stone
42.Marina
43.Φιλία
44.thomi
45.fotolabida1
46.marit/s
47.Elena
48.Positive Thinking-Female Code!!
49.Angelique
50.Effie's Sweet Home Designs
51.CREATIVE MIND
52.Ελένη Αλεξανδρίδου
53.Konstantina
54.Aspa
55.Virginia
56.Φανή Παπ., Ζωγράφος
57.ioanna
58.αχτίδα
59.Chris
60.maya:)
61.χαραυγή
62.Craft Fairies
63.olga
64.vailie
65.giasmin
66._xristina_
67.Λενα
68.joyscraft
69.Wildflower

Η τυχερή που κερδίζει το δωράκι μου





Μετά από ηλεκτρονική κλήρωσημε με το random.org
 
είναι: η Elena !!!
Έφτιαξα και τρία ακόμα δωράκια
ενα κολιέ


που πάει...



στην stone !!!

Ενα ακόμα κολιέ

που πάει

στην Giota Gkrin !!!

και ενα ζευγάρι σκουλαρικάκια


για την El mar!!!
Καλοφόρετα κορίτσια!!! Στείλτε μου με e mail τα στοιχεία σας για να σας στείλω το δωράκι σας!!!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τη συμμετοχή σας, τις ευχές σας και τη καταπληκτική παρέα που μου κρατάτε τόσο καιρό!
Αυτές τις μέρες έλαβα και ενα βραβείο απο την Helen.gr και το υπέροχο μπλόγκ της Τα ταξίδια μου 
και την ευχαριστώ πολύ πολύ! Θα ήθελα να το χαρίσω σε όλους εσάς!!!


Φιλιά  !!!

21 σχόλια:

maria είπε...

Καλημέρα Σπυριδούλα μου, πάντα όμορφες ιδέες να έχεις για να χαιρόμαστε όσοι σε παρακολουθούμε και σε θαυμάζουμε.
πολλά φιλιά

SPYRIDOULA είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ maria μου!!!Να είσαι καλά και καλό μήνα!!!

Aspa είπε...

Καλό μήνα Σπυριδούλα!!!Συγχαρητήρια στις τυχερές αλλά και σε σένα που χαρίζεις απλόχερα δωράκια!!!φιλιά!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό μήνα Σπυριδούλα!
Πολλά συγχαρητήρια στις τυχερούλες που κέρδισαν τα όμορφα δωράκια σου!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι να τα χαρούν οι τυχερές!

Helen Gr είπε...

Πολύ ωραία όλα τα δωράκια, καλοκαιρινά και να τα χαρούν οι τυχερές!
Το βραβειάκι σου αξίζει και σου εύχομαι να λάβεις ακόμα περισσότερα!
Φιλάκια!

Virginia είπε...

Καλό μήνα κοριτσάκι μου!Συγχαρητήρια στις τυχερές καλοφόρετα να είναι, είναι τέλεια!!!

Φιλία είπε...

Μπράβο στις τυχερές και σε σένα που μας μοιράζεις δώρα!!!!!
Φιλάκια και καλό μήνα

Unknown είπε...

χειροκρότημα...κλαπ κλαπ κλαπ!!!!Συγχαρητήρια στη νικήτρια ολέ!!!!
Και μπράβο σε σένα που είσαι γενναιόδωρη ψυχή!!!Πολύ όμορφα όλα Σπυριδούλα μου
καλό βράάάδυυυυυυυυυ-)))

Unknown είπε...

καλό μήνα κοριτσάκι μου!!!μπράβο στις τυχερές...καλοφόρετα τα κοσμηματάκια σας!!!!φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στις τυχερές!!! Φιλάκια και καλό μήνα!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

συγχαρητήρια... υπέροχα δώρα!!!

ChristinaD είπε...

πω πω πόσα δωράκια!!Συγχαρητήρια στις τυχερές, μπράβο Σπυριδούλα μου!!

Madlen είπε...

Σπυριδούλα μου ευχαριστούμε για τα πανέμορφα δωράκια!!
Καλή συνέχεια σε όλα τα όμορφα που φτιάχνεις!!
Συγχαρητήρια στα κορίτσια!!
Καλό μήνα!!

Elena είπε...

Καλημέρα Σπυριδούλα μου και καλό μήνα να'χουμε! Σ'ευχαριστώ πολύ κούκλα μου... είμαι πολύ χαρούμενη που κέρδισα στον διαγωνισμό σου!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σου εύχομαι ότι καλύτερο! Πολλά φιλιά!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Καλημέρα Σπυριδούλα και καλό μήνα εύχομαι!!!Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι ο Ιούλιος θα μου φέρει τέτοια τύχη :) και θα κερδίσω στον διαγωνισμό σου!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την χαρά που μου έδωσες :) :) και για το δωράκι!!!!Συγχαρητήρια για το βραβείο που έλαβες και σου εύχομαι ότι καλύτερο!!!Πολλά φιλιά!!!!

Stone είπε...

Καλημερα κορίτσι μου!!Καλό μηνα που μπήκε με μεγαλη δοση τύχης!!Σε ευχαριστω παρα πολύ Σπυριδούλα μου, όλα ειναι πανέμορφα και μοναδικά!!Ειμαι πολύ ενθουσιασμένη με το δώρο σου!Τελεια χρωματα και συνδιασμοι!Να εισαι καλά και καλές δημιουργίες, φιλια πολλά!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΜΑΣ ΦΙΛΕΣ!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

purpleleath είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές!!! Είναι ολα σούπερ!!! Να είσαι καλά, Σπυριδούλα μου! Φιλάκια πολλά

Sofia είπε...

Γεια σου Σπυριδούλα! Συγχαρητήρια στις τυχερές! Τα δωράκια σου είναι όλα τέλεια! Μπράβο σου που δίνεις πολλά δωράκια και συγχαρητήρια και σε σενα για την οργάνωση του giveaway.Πολλά φιλούθκια :)