Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Το παιχνίδι των 11 ερωτήσεων!


Καλημέρα σε όλους!
Πριν απο λίγες μέρες με προσκάλεσε σε ενα παιχνίδι ερωτήσεων που έφτιαξε ο φίλος Leviathan και θέλω να τον ευχαριστήσω πολύ γι' αυτό! Μου αρέσουν πολύ τα παιχνίδια ερωτήσεων και είναι μεγάλη μου χαρά να συμμετάσχω! Η διαδικασία είναι απλή. Από τις παρακάτω 20 ερωτήσεις  εμείς πρέπει να διαλέξουμε και να απαντήσουμε στις 11 που μας αρέσουν περισσότερο.



1. Ποιο είναι το πραγματικό σας όνομα; 

2. Πως καταλήξατε στο ψευδώνυμο που χρησιμοποιείτε;

3. Σε ποια περιοχή της Ελλάδας ή του εξωτερικού μένετε;

4. Τι σας αρέσει περισσότερο, τα blogs ή το facebook;
Τα blogs! Με το facebook δεν εχω εξοικειωθεί τόσο πολύ!

5. Ποια είναι η αγαπημένη σας ξένη σειρά;
H τελευταία που μου άρεσε ήταν το prison break

6. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μουσικό είδος;

7. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μουσικό συγκρότημα;

8. Ποια είναι η αγαπημένη σας ξένη κινηματογραφική ταινία μέχρι τώρα για το 2012;
Απο αυτές που έχω δει μέχρι τώρα το Dark shadows!

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σας video game;

10. Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο;
Η τριλογία του άρχοντα των δαχτυλιδιών του Τόλκιν.

11. Τι σας εκφράζει περισσότερο, το άσπρο ή το μαύρο;

12. Ποιο είναι το ringtone που έχετε αυτή τη περίοδο στο κινητό σας;
Μια διασκευή του "What a Wonderful World" του Louis Armstrong  απο τον Joey Ramone!
Μπορείτε να το ακούσετε εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=H9jIAPx9mZo
Είναι απο τα πολύ αγαπημένα μου τραγούδια και στην αρχική του εκδοχή απο τον Louis Armstrong που μπορείτε να την ακούσετε εδω
http://www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU

13. Τι wallpaper έχετε στον υπολογιστή σας;

14. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ξένος ηθοποιός;
O Daniel Day-Lewis

15. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ξένος σκηνοθέτης;

16. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας comic ήρωας;
O Θώρ!

17. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων;
Το σκιουράκι απο την εποχή των παγετώνων!

18. Ποιο είναι το ταξίδι που θα θέλατε να κάνετε;
Θα ήθελα πολύ να κάνω το γύρο του κόσμου!

19. Ποια είναι η αγαπημένη σας μέρα της εβδομάδας;
Η Παρασκευή!

20. Τι εύχεστε για το μέλλον;
Υγεία!

Καλώ όσους περάσετε απο εδώ αυτές τις μέρες και σας αρέσουν τα παιχνίδια να παίξετε και εσείς!
Φιλάκια πολλά και να περνάτε υπέροχα!

10 σχόλια:

Elli είπε...

φιλακια Σπυριδούλα μου !!!!

Sofia είπε...

Σπυριδούλα μου πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου! Όντως το τραγουδάκι είναι πολύ όμορφο! Μου αρέσουν πολύ τα παιχνίδια, όταν βρω χρόνο θα το παίξω και εγώ! Καλή συνέχεια σου εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ομορφο το τραγούδι που έβαλες σαν ringtone Σπυριδούλα μου!
Ωραίες και οι υπόλοιπες απαντήσεις σου!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

Taelia88 είπε...

Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου, Σπυριδούλα!! Μιας κι ακόμη δεν το έχω παίξει, παρά το ότι με προσκάλεσε και το Δελφινάκι, δέχομαι και τη δικιά σου πρόσκληση να παίξω! Άλλο που δεν θέλω βέβαια!! χαχαχα!
Φιλιά!!

SPYRIDOULA είπε...

-Elli φιλάκια πολλά και απο εμένα!
-basiliki σε ευχαριστώ!Χαίρομαι που θα παίξεις κι εσύ!Καλή συνέχεια και σε εσένα και πολλά φιλάκια!
-ΕΛΕΝΑ σε ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια και καλό απόγευμα και σε εσένα!
-Taelia σε ευχαριστώ!Χαίρομαι που θέλεις κι εσυ να παίξεις και δέχεσαι την πρόσκληση!Φιλάκια πολλά!

Μαρία είπε...

να περνας ομορφα..πολυ ωραιες απαντησεις..φιλακια πολλα

Eri είπε...

Τι κάνεις κοριτσάκι μου είχα καιρό να σε δω κ εγώ η γαιδούρα δεν πέρασα καθόλου, με συγχωρείς γι αυτο. ομορφο το παιχνιδάκι μου άρεσε ο Θωρ, έχουμε αγαπημένη την ίδια μέρα και τέλειο το τραγουδάκι απο Joey!
Φιλάκια πολλά!

Pinelia είπε...

Καλώς σε βρήκα!Μου αρέσουν πολύ τα κοσμήματά σου!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Το παιγνίδι αυτό με προσκάλεσε και μένα ο καλός μας φίλος Λεβιάθαν
πολύ μου αρεσαν οι απαντησεις σου
Παρασκευη και μενα η καλυτερη μερα
και παντα υγεια να εχουμε
φιλούθκια

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ωραία Σπυριδούλα ... και μένα μου αρέσει αυτός ο μικρός ήρωας στην Εποχή των Παγετώνων... είναι τέλειος!!
τα λέμε!!