Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Βραβείο liebster blog share the love!

Πρόσφατα παρέλαβα ενα βραβειάκι απο την Χριστίνα, και το υπέροχο μπλόγκ της Νeraidodimiourgies http://neraidodimiourgies37.blogspot.gr/2013/07/blog-post_20.html



Χριστίνα μου σ' ευχαριστώ πολύ !!!!
Το βραβείο συνοδεύεται απο 8 ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντήσω:

1. Tο αγαπημένο μου φαγητό είναι: 
η απάντηση βρίσκεται σε προηγούμενη ανάρτηση μου εδώ

2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους:
η υποκρισία, η αδικία, η μισαλλοδοξία και η κακία

3. Μου αρέσει οι άνθρωποι που κάνω παρέα να:
είναι ειλικρινείς,ανοιχτόμυαλοι και να έχουν χιούμορ.

4. Με ηρεμεί:
το διάβασμα και η δημιουργία. 

5. Αγαπώ πολύ:
όλα τα ζωντανά πλάσματα που έχω επιλέξει να έχω στη ζωή μου (δίποδα και τετράποδα).

6. Με τσαντίζει:
 η έλλειψη δικαιοσύνης και αλληλεγγύης στον κόσμο

7. Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ (ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ):
τα γυαλιά μου, μου είναι απαραίτητα για ευνόητους λόγους.

8. Όταν ήμουν μικρή μάζευα αφίσες απο:
συγκροτήματα και ηθοποιούς.

Επίσης, το βραβείο πρέπει να το χαρίσω σε 3 blogs, αλλά αντί για αυτό το χαρίζω σε όλους οπότε όσοι περάσετε απο εδω αυτές τις μέρες και θέλετε μπορείτε να το πάρετε και να απαντήσετε στις ερωτήσεις!!! 

φιλάκια πολλά και να περνάτε υπέροχα!!!

4 σχόλια:

vivi ka είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο!!! Η απάντηση περί δίποδων και τετράποδων όλα τα λεφτά!!! Συμφωνώ απόλυτα!! Φιλάκια!!

Aby Craft είπε...

Συγχαρητήρια!!!!Ωραίες απαντήσεις!Πολλά φιλιά!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι απαντήσεις σου 2,3 και 6! Καλή εβδομάδα!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλώς σας βρήκα..Να χαρείς το βραβείο και συγχαρητήρια..Ωραίες οι απαντήσεις σου