Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Eνα ακόμη βραβείο και μια όμορφη εικόνα!

Σήμερα έλαβα άλλο ενα πανέμορφο βραβείο απο τη φίλη jenny και το Jenny' s lifestory ...
και απο τη φίλη Κατερίνα και το Κατερινάκι . Σας ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκεφτήκατε!!!!



Κανονικά θα έπρεπε να το προσφέρω σε συγκεκριμένο αριθμό απο μπλόγκς αλλά δεν μου πάει καρδιά να μην το πάρει κάποιος απο εσάς που θα του άρεσε και έτσι το προσφέρω σε όλους εσάς τους αναγνώστες μου να το παραλάβετε αν θέλετε και να ομορφύνει και το δικό σας μπλογκσπιτάκι!

Ακόμα η φίλη Effie απο το Effie's Sweet home design μας έκανε δώρο στους αναγνώστες της μια απο τις όμορφες πασχαλινές εικόνες της!Ήταν δύσκολο να διαλέξω κάποια ήτανε όλες τόσο όμορφες μα τελικά κατέληξα σε μια. Σε ευχαριστώ Έφη μου!


14 σχόλια:

Aspa είπε...

να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου....τέλεια η εικόνα που διάλεξες...!!!!!

Eleni είπε...

Σπυριδούλα μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου!Η εικόνα που επέλεξες καταπληκτική (αν και όλες είναι φοβερές).
Φιλάκια!!!

Kitchen Stories είπε...

Γλυκιά μου καλλιτέχνιδα συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο σου.
Τα όμορφα στα όμορφα!

Φιλιά!
Ζ.

el.mar είπε...

Καλό μήνα Σπυριδούλα μου!!!!!!!
Συγχαρητήρια για το βραβείο...ωραία πασχαλινή εικόνα!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

Eri είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο Σπυριδουλα μου!

anna είπε...

Πολύ λαχταριστό το βραβείο σου Σπυριδούλα μου!!!!!Φιλάκια.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ,
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ.
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Faidra είπε...

Σπυριδουλα να το χαιρεσε να αποκτησεις πολλα πολλα βραβεια!
Ωραια φωτο πραγματικα δυσκολη η επιλογη!
Καλο βραδυ!

Αναστασία είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο! Πολύ όμορφη και η εικόνα!!!

Freedom creates είπε...

Πολύ νόστιμο το βραβειάκι σου!!!!

mia xara είπε...

Καλημέρα Σπυριδούλα,συγχαρητήρια για το βραβείο,εύχομαι και πολλά άλλα!Φιλιά!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

δελφινο καλημερουδια... παντα επιτυχιες και σου ευχομαι ακομη πολλα πολλα βραβειακια... πολυ ομορφα πολυ ωραια χρωματα η εικονα που διαλεξες φιλούθκια

thomi είπε...

σπυριδουλα να τα χιλιασεις τα βραβεία σου!
δεν είναι πανεμορφο οταν σε βραβεύουν?
οσο για την φωτο ειναι τρομερη..τι ωραια χρωματα:)
καλημερουδια να χεις..

Lilian Marson είπε...

Καλό Πάσχα!...ΦιλίΛ ίλη.