Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Φθινοπωρινό κολιέ με μεταλλικό φύλλο


Φθινοπωρινό κολιέ με μεταλλικό φύλλο, γυάλινες, μεταλλικές και συνθετικές χάντρες σε μπλέ και πράσινο, μαύρη κηροκλωστή και μεταλλικό κούμπωμα!

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Βραχιόλι με σατέν κορδέλα


Βραχιόλι με σατέν κορδέλα σε χακί ρώμα, καφέ κηροκλωστή, συνθετικές χάντρες και μεταλλικό κούμπωμα.

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Βραχιόλι με χάντρες


Βραχιολάκι με μαυρόασπρες και μπλέ χάντρες, μαύρη κηροκλωστή και μεταλλικό κούμπωμα.

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Κολιέ με τον ήλιο και τη σελήνη


Κολιέ με τον ήλιο και τη σελήνη, ξύλινες χάντρες, μαύρη κηροκλωστή και μεταλλικό κούμπωμα

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

WORLD JAZZ FESTIVAL 5-6-7 Οκτωβρίου 2012

Το δεύτερο τριήμερο του WORLD JAZZ MUSIC FESTIVAL έρχεται και θα συμμετέχω για ακόμα μια φορά στο BAZAAR του φεστιβάλ στις 5-6-7 Οκτωβρίου 2012 (Παρασκευή, Σαββάτο & Κυριακή). Για όσους και όσες μπορέσετε να έρθετε θα χαρώ πολύ να σας δω εκεί!!!

Το φεστιβάλ γίνεται και πάλι στο χώρο του υπέροχου νεοκλασικού κτιρίου του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, που βρίσκεται στην οδό Ερμού 134-136, Αθήνα , στην πλατεία Ασωμάτων (σταθμός Θησείου), απο τις 7 το απόγευμα έως αργά το βράδυ. Έχει γενική είσοδο 10 ευρώ και για τους προσερχομένους μέχρι τις 20:00 καθώς και τους κατόχους κάρτας ανεργίας είσοδο 8 ευρώ.

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

world Jazz music Festival

Το world Jazz music Festival έρχεται και το πρώτο τριήμερο 28-30 Σεπτεμβρίου θα βρίσκομαι στο bazaar του φεστιβάλ με χειροποίητα κοσμήματα και οριγκάμι! Για όσους μπορέσετε να έρθετε θα χαρώ πολύ να σας δω εκεί!

    

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Η κλήρωση

Έφτασε η μέρα της κλήρωσης!!!
Μετά από 70 σχόλια, εκ των οποίων το ένα αφαιρέθηκε γιατί διευκρινίστηκε στο σχόλιο οτι δεν ήταν για συμμετοχή και άλλα πέντε που αφαιρέθηκαν ως διπλά σχόλια, έχουμε 64 συμμετοχές στο 2ο Giveaway μου!

Συμμετείχατε λοιπόν οι εξής 64:

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Φθινοπωρινό κολιέ


Φθινοπωρινό κολιέ με γυάλινα φυλλαράκια, γυάλινες και συνθετικές χάντρες και καφέ κηροκλωστή.

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Καλό φθινόπωρο!

Καλημέρα σε όλους και καλό φθινόπωρο!!!
Μετά απο σύντομες αλλά πολύ απολαυστικές διακοπές στο Πήλιο και πολύ πολύ τρέξιμο για διάφορες δουλειές μετά την επιστροφή μου, βρίσκομαι και πάλι κοντά σας για μια γρήγορη ανάρτηση!