Πρίν απο λίγο καιρό η Liz απο το My Memories Software, που είναι ενα λογισμικό για ψηφιακό scrapbook, επικοινώνησε μαζί μου και μου πρότεινε να δοκιμάσω το πρόγραμμα και να γράψω μια κριτική του προιόντος και δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά!
Κυριακή 31 Μαρτίου 2013
Σάββατο 30 Μαρτίου 2013
To Χειροποίητα Κοσμήματα στα Top blogs!
Θα ήθελα να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ στο Top blogs για την παρουσίαση του Χειροποίητα Κοσμήματα!
Πλέον το μπλόγκ μου βρίσκεται στην οικογένεια των top blogs στην κατηγορία Χειροτεχνία.
Την παρουσιάση μπορείτε να τη δείτε εδώ .
Να είστε καλά παιδιά και πάλι σας ευχαριστώ πάρα πολύ και καλή συνέχεια να έχετε!
Και ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με επισκέπτεστε για την αγάπη και την στήριξη σας!
Πλέον το μπλόγκ μου βρίσκεται στην οικογένεια των top blogs στην κατηγορία Χειροτεχνία.
Την παρουσιάση μπορείτε να τη δείτε εδώ .
Να είστε καλά παιδιά και πάλι σας ευχαριστώ πάρα πολύ και καλή συνέχεια να έχετε!
Και ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με επισκέπτεστε για την αγάπη και την στήριξη σας!
Τρίτη 26 Μαρτίου 2013
Σάββατο 23 Μαρτίου 2013
Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013
Τρίτη 19 Μαρτίου 2013
Κυριακή 17 Μαρτίου 2013
Ένα ακόμη δωράκι και ενα νέο!
Πριν απο λίγες μέρες έφτασε το δωράκι που μου έστειλε η φίλη Dimi απο το υπέροχο μπλόγκ Aussi Dimi Decoupage που είναι γεμάτο με τις πολύ όμορφες φωτογραφίες της και τις υπέροχες δημιουργίες της με decoupage!
Με την Dimi κληρώθηκα στην ανταλλαγή δώρων για τον Άγιο Βαλεντίνο για την οποία σας είχα μιλήσει εδω.
Είχε πάρει μέρος με αυτό το υπέροχο σαπουνάκι!!!
Με την Dimi κληρώθηκα στην ανταλλαγή δώρων για τον Άγιο Βαλεντίνο για την οποία σας είχα μιλήσει εδω.
Είχε πάρει μέρος με αυτό το υπέροχο σαπουνάκι!!!
Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013
Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013
Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013
Σκουλαρίκια origami lucky stars σε μωβ χρώμα!
Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!
Άλλο ενα ζευγάρι σκουλαρίκια με αστεράκια καλής τύχης για τα οποία σας είχα μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση μου εδω!
Αυτή τη φορά σε μωβ χρώμα με τουρτίτσες και αρκουδάκια! Με αυτό θα συμμετάσχω στον 2ο μωβ διαγωνισμό που διοργανώνει το Κατερινάκι στο υπέροχο μπλόγκ της!
Άλλο ενα ζευγάρι σκουλαρίκια με αστεράκια καλής τύχης για τα οποία σας είχα μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση μου εδω!
Αυτή τη φορά σε μωβ χρώμα με τουρτίτσες και αρκουδάκια! Με αυτό θα συμμετάσχω στον 2ο μωβ διαγωνισμό που διοργανώνει το Κατερινάκι στο υπέροχο μπλόγκ της!
Κυριακή 3 Μαρτίου 2013
Ενα βραβείο
Αυτό το όμορφο βραβείο έρχετε απο τη φίλη Marcela Gmd και το υπέροχο blog της Fashionadictas by Marcela! Marcela thank you very much!
Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013
Σκουλαρίκια origami lucky stars!
Καλημέρα!
Τελευταία αποφάσισα να συνδυάσω τα οριγκάμι μου με το κόσμημα έτσι λοπόν ξεκίνησα να φτιάχνω σκουλαρίκια!
Τα αστεράκια που έφτιαξα για αυτά τα σκουλαρίκια ονομάζονται origami lucky stars ή αστεράκια καλής τύχης και είναι φτιαγμένα με τη μέθοδο οριγκάμι, ή αλλιώς χαρτοδιπλωτική. Περισσότερα για τα οριγκάμι και τα συγκεκριμένα αστεράκια μπορείτε να δείτε στο άλλο μου μπλόγκ το my origami.
Τελευταία αποφάσισα να συνδυάσω τα οριγκάμι μου με το κόσμημα έτσι λοπόν ξεκίνησα να φτιάχνω σκουλαρίκια!
Τα αστεράκια που έφτιαξα για αυτά τα σκουλαρίκια ονομάζονται origami lucky stars ή αστεράκια καλής τύχης και είναι φτιαγμένα με τη μέθοδο οριγκάμι, ή αλλιώς χαρτοδιπλωτική. Περισσότερα για τα οριγκάμι και τα συγκεκριμένα αστεράκια μπορείτε να δείτε στο άλλο μου μπλόγκ το my origami.
Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013
Εντυπώσεις απο το bazaar!!!
Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!!!
Το 2o ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΒΑΖΑΑR έλαβε τέλος και θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ όλες τις φίλες που μας τιμήσατε με την παρουσία σας, χάρηκα τόσο που σας είδα εκεί, αλλά και όλες εσάς που μας στείλατε τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Απο το bazaar έμεινα με πάρα πολύ όμορφες εντυπώσεις! Αν και στην αρχή δεν με ενθουσίασε ο χώρος γιατί ήταν χωρισμένος σε διάφορες αίθουσες, το κλίμα που επικρατούσε ήταν πάρα πολύ ευχάριστο, εορταστικό, και περάσαμε υπέροχα!!!
Το 2o ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΒΑΖΑΑR έλαβε τέλος και θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ όλες τις φίλες που μας τιμήσατε με την παρουσία σας, χάρηκα τόσο που σας είδα εκεί, αλλά και όλες εσάς που μας στείλατε τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Απο το bazaar έμεινα με πάρα πολύ όμορφες εντυπώσεις! Αν και στην αρχή δεν με ενθουσίασε ο χώρος γιατί ήταν χωρισμένος σε διάφορες αίθουσες, το κλίμα που επικρατούσε ήταν πάρα πολύ ευχάριστο, εορταστικό, και περάσαμε υπέροχα!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

